Dostępność (informatyka) w encyklopedii
Z Wikipedii, wolnej encyklopedii Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwaniaDostępność (ang. availability) – właściwość określająca, że zasób systemu teleinformatycznego jest możliwy do wykorzystania na żądanie, w założonym czasie, przez podmiot uprawniony do pracy w systemie teleinformatycznym[1].
Stanowi jedną z podstawowych właściwości bezpieczeństwa informacji.
Zobacz też | edytuj kod
- dostępność (niezawodność)
- funkcja bezpieczeństwa
- poufność
- integralność danych
- niezaprzeczalność
- dostępność (WWW)
Przypisy | edytuj kod
- ↑ Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Linki zewnętrzne | edytuj kod
Na podstawie artykułu: "Dostępność (informatyka)" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy
OryginałEdytujHistoria i autorzy
