Duke Nukem: Manhattan Project w encyklopedii
Z Wikipedii, wolnej encyklopedii Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwaniaDuke Nukem: Manhattan Project – komputerowa gra platformowa stworzona przez Sunstorm Interactive i 3D Realms oraz wydana w 2002 roku przez Arush Entertainment. Jest to kolejna część przygód postaci Duke’a Nukema. Widok w grze został ukazany z perspektywy trzeciej osoby.
Duke Nukem: Manhattan Project składa się z ośmiu etapów rozgrywających się w Nowym Jorku. Każdy epizod składa się z trzech poziomów, a na zakończenie epizodu bohater walczy z bossem[1]. Gracz kieruje Duke’em, którego głównym przeciwnikiem jest doktor Mech Morphix – cyborg, który stworzył radioaktywną substancję powodującą u zwierząt i ludzi mutacje zmieniające je w krwiożercze bestie[1].
Przypisy | edytuj kod
- ↑ a b c Ron Dulin: Duke Nukem: Manhattan Project Review (ang.). GameSpot, 2002-05-31. [dostęp 2013-05-14].
- ↑ Ivan Sulic: Duke Nukem: Manhattan Project (ang.). IGN, 2002-05-30. [dostęp 2013-05-14].
- ↑ Duke Nukem: Manhattan Project PC (ang.). Metacritic. [dostęp 2013-05-14].
Na podstawie artykułu: "Duke Nukem: Manhattan Project" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy
OryginałEdytujHistoria i autorzy
