Dyskusja wikipedysty:Lowdown


Dyskusja wikipedysty:Lowdown w encyklopedii

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania Archiwum 2010 Archiwum 2011 Archiwum 2012 Archiwum 2013 Archiwum 2014 Archiwum 2015 Archiwum 2016 Archiwum 2017 Archiwum 2018 Archiwum 2019

Spis treści

Podziękowanie - Jan Hołowińskiedytuj kod

W imieniu zespołu wikipedystów opiekujących się rubryką, Gżdacz (dyskusja) 07:46, 3 sty 2020 (CET)

Przejrzenie edycjiedytuj kod

Witaj. Mógłbyś przejrzeć moje edycje zaznaczone na czerwono i pomarańczowo pod tym linkiem? Pozdrawiam. Adaś17 (dyskusja) 16:23, 6 sty 2020 (CET)

Przejrzenie edycjiedytuj kod

Witaj. Mógłbyś przejrzeć moje edycje zaznaczone na czerwono i pomarańczowo pod tym linkiem? Pozdrawiam. Adaś17 (dyskusja) 16:25, 6 sty 2020 (CET)

GTG Cześć. Dzięki za Twoje edycje o tym Towarzystwie. Mam tylko taką małą sugestię dotyczącą kategoryzacji biogramów: jeśli członek GTG zasiadał także w Komitecie GTG to w biogramie wystarczy podkategoria Kategoria:Członkowie Komitetu Galicyjskiego Towarzystwa Gospodarskiego, gdyż jest ona szczegółowa w Kategoria:Członkowie Galicyjskiego Towarzystwa Gospodarskiego. W takich przypadkach w Wikipedii wstawiamy tylko jedną podkategorię czyli w tym przypadku "Członkowie Komitetu GTG". Pzdr. Lowdown (dyskusja) 17:10, 16 sty 2020 (CET) Dzięki za uwagę, będę stosował w takim razie 1 kategorię. Pozdrawiam --Wodnik11 (dyskusja) 18:35, 16 sty 2020 (CET)

Odp:Mikołaj Kasprowiczedytuj kod

Odp:Mikołaj Kasprowicz

Dzięki za informacje. Biogram mogę machnąć, ale jak szczęśliwie zacznie się nowy semestr :)--Szombara88 (dyskusja) 09:34, 28 sty 2020 (CET)

Kategoryzacja sędziowedytuj kod

Dzięki będę zwracał uwagę na to. Lukasz2 (dyskusja) 15:00, 23 lut 2020 (CET)

Polscy sędziowieedytuj kod

Chciałem uniknąć sytuacji, w której jest dana kategoria i jej kategoria nadrzędna. Zresztą, jak widzę, w kategorii Sędziowie galicyjscy są sami Polacy. Niegodzisie (dyskusja) 15:39, 23 lut 2020 (CET)

Stanisława Paleologedytuj kod

K...a chciałem dobrze wyszło, jak zawsze. Zgłosiłem Twój artykuł do Czy wiesz. Wyszło na to, że podszywam się pod autora i nie spełniłem wymaganej ilości kb w jego rozbudowie! Czy mógłyś jeszcze raz spojrzeć na ten artykuł? Czy korzystałeś z zasobów „Archiwum Wojennej Służby Polek” [1]? --grzes1966 (dyskusja) 22:19, 28 lut 2020 (CET)

Władysław Rossaedytuj kod

Takie pytanie. Skąd wiesz, że Władysław Rossa zmarły w 1968 był legionistą? W księdze zmarłych oraz na stronie muzeum są raczej dane dwóch różnych osób (inna data dzienna urodzenia, inne miejsce urodzenia, inne imię matki). W bazie legionistów nie ma wzmianki, że zmarł w Sanoku, w informacjach z Sanoka, że był legionistą --Pbk (dyskusja) 21:37, 6 mar 2020 (CET)

  • gdyby chociaż jakieś źródło z Sanoka wspomniało, że był legionistą. A tak możemy mieć do czynienia z kuzynami--Pbk (dyskusja) 23:16, 6 mar 2020 (CET)

Re: Żołnierz infoboxedytuj kod

Dodałem. Nie zmodyfikowałem VE bo ono i tak jest nieaktualne a poprzednio dodane parametry są IMO nie do końca przemyślane. W każdym razie mój bot aktualizujący opis VE się na tym wykłada. ~malarz pl PISZ 15:03, 13 mar 2020 (CET)

Zagórscyedytuj kod

Witam kolege! Mamy drobne pytanie odnosnie do zmian w niektorych art. dotyczace Ostoi Zagórskich. Dodane sa male zmiany jak na przyklad kategoria "Ostojowie". Widze ze te zmiany sa prze Ciebie cofniete. Czy moglbys podac powod tych cofniec? Pozdrawiam, camdan (dyskusja) 16:37, 18 mar 2020 (CET)

  • Dziekuje za szybka odpowiedz! :) Rozumiem argument i racja ze "Ostojowie" sa subkategoria. Niemniej tutaj chodzi o to aby oddzielic herb Ostoja od "Rodu Ostoja". Kategoria "Zagorscy herbu Ostoja" odnosi sie do rodziny i herbu, natomiast "Ostojowie" odnosi sie do czlonkow Rodu Ostoi. U Ostoi Zagorskich z Zagorza jest nawet tak ze jest to rdzenna rodzina Ostoi a wiec nalezeli do Rodu juz w sredniowieczu wywodzac sie prawdopodobnie ze Sciborow malopolskich. Dodajac kategorie "Ostojowie", zbieramy wszystkich Ostojczykow w jedno miejsce. To wazne ze wzgledu na struktury Rodu i przekaz historyczny. To czesc Polski, z ktorej mozemy byc bardzo dumni. I z tej racji, kategoria "Ostojowie" bylaby duzym plusem. Dlatego bardzo bym prosil o konsensus w tej sprawie. Inna kwestia jest dodanie herbu do niektorych hasel. Czy dodanie hebu widzisz jako cos negatywnego? Wiekszosc hasle o Ostoi - choc nie wszystkie - zawiera wizerunek herbu. Samherb jest rowniez pewnego rodzaju przekazem, moze zainteresowac do czytania art. o herbie itd. Dlatego ten herb umieszczamy. Pisanie "herbu Ostoja" to nie to samo co wizerunek herbu. Ciekawa jest na przyklad geneza smoka :) Przepraszam za tak dluga odpowiedz ale czulem sie zobowiazany aby przedstawic kwestie w stoswny sposob, rowniez z racji szacunku dla kolegi. Mam jeszcze pytanie odnosnie do art. o Tadeuszu Zagorskim bo zauwazylem ze to Twoje dzielo - czy masz jakies powiazania rodzinne z Zagorskimi? Pozdrawiam camdan (dyskusja) 17:29, 18 mar 2020 (CET)
    • Rozumiem Twoj argument. To w jaki sposob mozna rozwiazac ten problem? Bo chcemy jednak miec kategorie "Ostojowie" aby wszyscy nalezacy do tego rodu byli w jednym miejscu. Moze widzisz jakies rozwiazanie? Oczywiscie znam wielu administratorow ale glopio sie pytac kiedy mysle ze wspolnymi silami jakos damy rade rozwiazac ten problem? Pozdrawiam camdan (dyskusja) 17:54, 18 mar 2020 (CET)
      • Odnosnie do infoboksu, wydaje mi sie ze mozna zamieszczac herb. Sa nawet przygotowane szablony. Patrz [2] jak rowniez Jan z Koszyc

Jezeli nie znajdziesz rozwiazania w temacie kategorii, zglosze sie do moich kolegow administratorow aby zapytac o ich zdanie, jak ten problem poprawnie rozwiazac. Niemniej licze na Twoja pomoc w temacie. Pozdrawiam camdan (dyskusja) 19:22, 18 mar 2020 (CET)

        • Bardzo Tobie dziekuje ze miales czas aby odpisac, jak rowniez za cenne wskazowki odnosnie do infoboksu - tu z podziekowaniem dostosuje sie do Twoich wskazowek. Dawno mnie tutaj nie bylo wiec trzeba sie szkolic! :) Ondosnie do Kawiarenki, podziekowania rowniez za ta inicjatywe! Pozdrawiam camdan (dyskusja) 20:05, 18 mar 2020 (CET)

Błędny opis zdjęcia Witold Butler i Mieczysław Dąbkowskiedytuj kod

Hejka. Podpisałeś przy wrzucaniu na commons zdjęcia na odwrót, w źródle jest opisane poprawnie, że z lewej jest Butler. Możesz poprawić? Pzdr. Jakub Kaja () 10:36, 22 mar 2020 (CET)

To tak na prawdę nie moja zasługa, tylko kogoś spoza wiki (poznał po odznaczeniach i podesłał mi lepszą wersję fotki Butlera). Dzięki za szybką reakcję. Jakub Kaja () 10:55, 22 mar 2020 (CET)

Jerzy Paszkudzkiedytuj kod

--Tokyotown8 (dyskusja) 14:21, 25 mar 2020 (CET)

Niestety. Brak informacji. --grzes1966 (dyskusja) 19:13, 26 mar 2020 (CET)

Honorowi obywatele Nowego Targuedytuj kod

Spacejam2 jeśli musisz, odpowiedz tu 14:53, 30 mar 2020 (CEST)

Ad:Wojciech Ziembaedytuj kod

Ad:Wojciech Ziemba

Cześć! Czy dysponujesz źródłem na to, że to było I, a nie II liceum? Pozdrawiam, Wiktoryn <odpowiedź> 16:29, 25 kwi 2020 (CEST)

  • Owszem, jest to zastanawiające, ale z taką informacją można spotkać się m.in. na stronie archidiecezji warmińskiej i w książce K.R. Prokopa Biskupi Kościoła katolickiego w III Rzeczypospolitej. Wiktoryn <odpowiedź> 18:02, 25 kwi 2020 (CEST)
  • Jednak udało mi się znaleźć źródło, że chodził do I LO. Wiktoryn <odpowiedź> 14:24, 26 kwi 2020 (CEST)

Szelkaedytuj kod

Hej. Wg mnie na zdjęciu to kapral :). Chyba, że nie widać dokładnie, że to V. Ale - skoro był podporucznikiem czasu wojny - to bym wstawił ppor. Połowę partyzantów i część żołnierzy konspiracji musielibyśmy zdegradować do stopni z marca 39. Gruzin (dyskusja) 14:17, 30 kwi 2020 (CEST)

Roman Homanedytuj kod

--Tokyotown8 (dyskusja) 21:43, 2 maj 2020 (CEST)

Władysław Szechyńskiedytuj kod

Batalion KOP Zytomierz - nie, nie było takiego batalionu, a to choćby dlatego, ze Żytomierz leżał poza granicami II RP. Jak dopasować oficera do wymienionych TU [3] batalionów? Który z nich walczył najbliżej Warszawy, by oficer mógł się tam znaleść - też tego nie wiem. Może był w dowództwie KOP?... Ale i ono wyszło "w pole"...--Kerim44 (dyskusja) 22:54, 4 maj 2020 (CEST)

Karol Pasternakedytuj kod

Tajemnice archiwum dra Kazimierza Niedzielskiego --grzes1966 (dyskusja) 18:40, 14 maj 2020 (CEST)

Prośbaedytuj kod

Witaj! Czy dysponujesz może pozycją:
Maria Myćka-Kril: Dorobek nauczycieli i uczniów Gimnazjum w Sanoku. W: Księga pamiątkowa Gimnazjum Męskiego w Sanoku 1888–1958. Kraków: Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1958.

Bardzo zależałoby mi na dotarciu do zawartych tam informacji dotyczących rodziny Vetulani. Jeżeli byłbyś w posiadaniu tej książki, i byłbyś skłonny wykonać i przesłać zdjęcia kilku stron, byłbym zobowiązany. Pozdrawiam serdecznie. Francesco 13 (dyskusja) 16:14, 16 maj 2020 (CEST)

Bardzo, bardzo dziękuję! : - ) Francesco 13 (dyskusja) 16:41, 16 maj 2020 (CEST)

Mieczysław Chylińskiedytuj kod

Pbk (dyskusja) 22:27, 2 cze 2020 (CEST)

Bronisław Kostkiewiczedytuj kod

Hi, I'm trying to find more information about the family of Bronislaw Kostiewicz and I saw you created his page. We believe he was married to the sister of my wife's grandfather but have been unable to find out any information about her. --Icerat (dyskusja) 16:41, 9 cze 2020 (CEST)

Adam Czartkowskiedytuj kod

Piszesz w tej edycji , że "był synem Juliana (uczestnik postania styczniowego w 1863 jako szesnastoletni chłopiec i ciężko ranny odznaczony został Orderem Virtuti Militari)". Tymczasem wg tej strony i tej Julian (Seweryn Teofil) Czartkowski brał udział w powstaniu listopadowym, wg Tek Dworzaczka, które powołuje Minakowski, był już wtedy oficerem. Poza tym, niemożliwe by otrzymał VM za powstanie styczniowe, ponieważ władze tego powstania żadnych orderów i medali nie nadawały. Prośba więc o zweryfikowanie tej edycji. --Kriis bis (dyskusja) 09:53, 24 cze 2020 (CEST)

Marian Norbert Czarneckiedytuj kod

Jesteś pewien tego VC, bo ani z hasła, ani skądinąd to nie za bardzo wynika? — Paelius — (Wypowiedź jest moją opinią, chyba że zaznaczono inaczej; proszę o brak tzw. pingów) — dyskusja 22:42, 5 lip 2020 (CEST)

Victoria Cross. — Paelius — (Wypowiedź jest moją opinią, chyba że zaznaczono inaczej; proszę o brak tzw. pingów) — dyskusja 18:10, 6 lip 2020 (CEST)

Bolesław Jusedytuj kod

Hej. Ciężko bo czarno białe. Ale - pierwsze to KZ - jaki nie wiem, po baretce za II RP nie dojdziesz, wszystkie takie same były. Drugi to Za Ratowanie Ginących. Dwóch następnych na tą chwilę nie określę, ale już coś jest jeśli chodzi o precedencję. Gruzin (dyskusja) 22:49, 10 lip 2020 (CEST)

RE: Grzegorz Woźniakowskiedytuj kod

Cześć. Mamy tu najwyraźniej do czynienia z błędem spowodowanym moją nadinterpretacją. Mianowicie w książce Ausserordentliche Befriedungsaktion 1940 – akcja AB na ziemiach polskich, w rozdziale dot. akcji AB na Lubelszczyźnie, Zygmunt Mańkowski wskazuje Grzegorza Woźniakowskiego jako jednego z 6 lekarzy z Lublina zamordowanych podczas akcji AB. Nie podaje jednak miejsca śmierci, a jedynie datę (5 lipca 1940). Jako że nazwisko rzeczonego lekarza widnieje w rozdziale dot. akcji AB na Lubelszczyźnie, a w lipcu 1940 miały też miejsce egzekucje w Rurach Jezuickich, zapewne musiałem pisząc artykuł nazbyt pochopnie uznać, że właśnie Rury - główne miejsce egzekucji w okolicach Lublina (w kontekście któregoż to miasta pada nazwisko GW) - były miejscem jego śmierci. Data wskazuje tymczasem na Gruszkę w dystrykcie krakowskim, zresztą zapewne masz na to mocniejsze źródła. Zaraz go usunę z artykułu. Pozdrawiam.Dreamcatcher25 (dyskusja) 18:17, 13 lip 2020 (CEST)

Pałaszedytuj kod

Tak, P.O.S. jest identyfikowalny. Z resztą jest dramat, prawdopodobieństwo błędu jest ogromne. Biorąc pod uwagę biogram i rok z którego pochodzi zdjęcie, a także wrażenie, że jest tam kilka odznaczeń takich samych a różniących się prawdopodobnie jedynie kolorem (brąz, srebro, złoto), co jest praktyką niewskazaną, a niestety klasyczną w kręgach OSP, bractwach górniczych, towarzystwach kurkowych czy innych organizacjach strzeleckich, to sądzę, że są to takie właśnie odznaczenia organizacyjne. Jakie? Nie będę strzelał, bo byłoby to naprawdę zbyt ryzykowne. Na lewej kieszeni mam wrażenie, że widzę od środka złotą odznakę strzelecką. Głowy nie dam. Tej większej po zewnętrznej stronie kieszeni nie mogę zidentyfikować. Pozdrawiam, Wulfstan (dyskusja) 21:11, 27 lip 2020 (CEST)

Identyfikacjaedytuj kod

Witaj. Ciężko będzie, zajmę się tym dziś - jutro Gruzin (dyskusja) 09:56, 1 sie 2020 (CEST)

Zabłotceedytuj kod

Aftanazy o pałacu nie wspomina. Książki Grzegorza Rąkowskiego: Ukraińskie Karpaty i Podkarpacie. Część zachodnia. Przewodnik krajoznawczo-historyczny tez nie mam. Strona 326 o w. Zabłotce w internecie jest niewidoczna. Utworzyłem to hasło. PozdrawiamMagen (dyskusja) 01:03, 4 sie 2020 (CEST)

Mam skan str. 326, jak chcesz do mogę Ci przesłać. Magen (dyskusja) 14:55, 5 sie 2020 (CEST)

Bandurskiedytuj kod

W 2006 roku nie istniała jeszcze zdigitalizowana oficjalna wersja PSB, wobec tego skan zamieściłem na serwerze firmowym Norpol-Press, z którego miałem wówczas możliwość korzystania. Od tego czasu wiele się zmieniło, m.in. firma Norpol-Press została zlikwidowana, ale za to powstał projekt ipsb.pl i biogramy.pl, które korzystają z zasobów Polskiego Słownika Biograficznego. O Władysławie Bandurskim można tam znaleźć informacje pod adresem https://www.biogramy.pl/a/biografia/wladyslaw-bandurski-biskup-wiesz

W dyskusji hasła zamieściłem aktualizację https://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dyskusja:W%C5%82adys%C5%82aw_Bandurski_(biskup)&type=revision&diff=60624115&oldid=58884850&diffmode=source

Samo hasło zaktualizowałem, dodając przypisy do PSB

Julo (dyskusja) 18:57, 15 sie 2020 (CEST)

  • PS Obawiam się że w mojej edycji "zgubiłem" pewne uzupełnienia (przypisy), które Ty wprowadziłeś w międzyczasie. Nie jestem pewien dokładnie jakie, zatem zweryfikuj to, proszę, i ewentualnie zmień wg swego uznania.
    W każdym razie moim zdaniem warto pozostawić wszystkie <refy> na końcu, w sekcji == Przypisy ==
    Julo (dyskusja) 19:15, 15 sie 2020 (CEST)
    • Papierową wersję też mam, w domu, dokładnie reprint z 1977 (bez ISBN-u, a nie ten z 1989 z ISBN-em), ale nie sposób (jeszcze?...) podlinkować do zawartości mojej półki... Julo (dyskusja) 20:04, 15 sie 2020 (CEST)
      • Poszukam, ale nieco później, teraz mam parę innych tematów rozgrzebanych. Dam znać. Julo (dyskusja) 20:24, 15 sie 2020 (CEST)
        • O rodzinie w PSB nie ma kompletnie nic. Jedyne co o wczesnych latach, to "urodzony 25 V 1865 w Sokalu, ukończył gimnazjum we Lwowie, tam również studia uniwersyteckie", to dosłownie wszystko. Julo (dyskusja) 21:06, 15 sie 2020 (CEST)

Ad:Samuel Pereiraedytuj kod

Ad:Samuel Pereira

Cześć,

W bio dziennikarza encyklopedyczne, istotne i "niebagatelne" są informacje o wykształceniu, przebiegu kariery, miejscach pracy, dorobku twórczym i nagrodach. W zakresie życia rodzinnego, co do zasady, podajemy informacje o współmałżonce/-ku i dzieciach, ewentualnie innych ważnych krewnych (jeśli są). Taka informacja w tym bio jest (o żonie, rozwodzie i dzieciach).

Sporne zdanie brzmiące "Oboje mają dzieci, które wychowują osobno" schodzi już w obszar rodzinny, który akurat w tym przypadku nie ma uzasadnienia (tzn. pogłębia opis relacji rodzinnych bez wyraźnego powodu). To, że informacja "pojawiła się w przestrzeni publicznej" nie jest powodem, by zawrzeć ją w encyklopedii. Akurat Wikipedia jest miejscem selekcji źródeł. Prasówka obyczajowa (a spieramy się o przypis do artykułu pt. "Żona Samuela Pereiry zarzuca mu utrudnianie kontaktów z dziećmi. Jest odpowiedź dziennikarza") nie należy do źródeł, które należy używać w encyklopedii. Czyż nie?

Z nadzieją na konstruktywną rozmowę – pozdrawiam H.Rabiega (dyskusja) 19:07, 25 sie 2020 (CEST)

Informację o żonie i dzieciach mamy i jest bezsporna: W 2011 Samuel Pereira ożenił się z Marią Mackiewicz, z którą ma dwójkę dzieci. Tutaj nie ma między nami różnicy. Jeśli jest źródło to można tam dopisać, że się rozwiedli (wówczas dodawanie szczegółu, jak wychowują dzieci, wg mnie jest już nadmiarowym wejściem w relacje rodzinne bez poważnego powodu). Konstrukcja Oboje mają dzieci, które wychowują osobno w pierwszym członie powtarza info, że mają dzieci (to już jest wzmiankowane wcześniej) i dodaje, że wychowują je osobno (gdy bęzie info, że się rozwiedli to ten dopisek już niepotrzebny - rozwód oznacza przecież m.in. zmianę sposobu opieki nad dziećmi). Jeśli był odnotowany gdzieś rozwód - okej, dodajmy, info dość istotne. Medialne utarczki eksmałżonków o sposób opieki nad dziećmi pozostawmy poza Wiki. H.Rabiega (dyskusja) 20:02, 25 sie 2020 (CEST) Dzięki. Pozdrawiam, H.Rabiega (dyskusja) 18:30, 27 sie 2020 (CEST)

Odp:Pytanieedytuj kod

Odp:Pytanie

Cześć. Nie mam pojęcia. Jakbyś dał mi przykład jakiegoś biskupa, to można by dojść do tego, analizując biogram :). A nie jest to czasem informacja o ostatniej nominacji na stanowisko? Spójrz proszę na informacje na tej wizytówce. Pozdrawiam, Wiktoryn <odpowiedź> 07:30, 5 wrz 2020 (CEST)

W sumie by pasowało – to byłaby ostatnia nominacja na stanowisko. Może @Paterm lub @Albertus teolog wiedzieliby, co oznacza skrót b. w dawnych schematyzmach kościelnych? Wiktoryn <odpowiedź> 16:34, 22 paź 2020 (CEST) @Wiktoryn Nie mam pojęcia... Pozdrawiam, --Paterm (dyskusja) 17:05, 22 paź 2020 (CEST) @Wiktoryn Według mnie to może oznaczać beneficia co np. w przypadku kanoników byłoby oczywistością, natomiast należy to czytać w kontekście konkretnych dokumentów. Może @Wulfstan masz większe doświadczenie? Albertus teolog (dyskusja) 21:12, 23 paź 2020 (CEST) To musi być oczywiście po łacinie. I nie jest bynajmniej "beatus", bo to nie ta kategoria. Spróbuję się dowiedzieć u znajomych kapłanów przez weekend. Ale sam - nie mam pojęcia. Ciekawa sprawa. Pozdrawiam, Wulfstan (dyskusja) 23:33, 23 paź 2020 (CEST)

Stanisław Dydekedytuj kod

Tam od 1984 do 1900 był przewodniczącym rady sołeckiej: do 1900 to raczej niemożliwe ;) Możesz sprawdzić czy chodziło o 1990 czy już o 2000? Nie było przypisu przy tej informacji. Pzdr, tufor (dyskusja) 19:29, 5 wrz 2020 (CEST)

Re: Władysław Bandurski (biskup)edytuj kod

W znaczniku <ref> nie można wstawiać innego refa. Aby coś takiego uzyskać należy użyć {{#tag:ref}}. Chyba jest tez odpowiedni szablon do tego (ale nie pamiętam jaki). Zrobione ~malarz pl PISZ 15:01, 30 wrz 2020 (CEST)

Prezydent (film)edytuj kod

Ingene (dyskusja) 13:17, 4 paź 2020 (CEST)

Iwan Wiszniewskiedytuj kod

Cześć! W sekcji "Kariera" jest urwane zdanie: "W międzyczasie w 2010 klub z Dallas przekazał prawa do niego zespołowi Atlanta Thrashers, zaś ten klub do". Możesz zerknąć i poprawić, bo link źródłowy jest martwy i nie wiem o co mogło chodzić, a to zupełnie nie moja tematyka? Pozdrawiam, Salicyna (dyskusja) 13:29, 19 paź 2020 (CEST)

VMedytuj kod

Witaj. Mam tą pozycję gdzieś na dnie dysku :). Dziękuję za przypomnienie. Jeśli by Ci się rzuciła w oczy jakaś pozycja mówiąca o tych z LWP byłbym wdzięczny Gruzin (dyskusja) 07:13, 22 paź 2020 (CEST)

Na podstawie artykułu: "Dyskusja wikipedysty:Lowdown" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy