Empire Earth II


Empire Earth II w encyklopedii

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Empire Earth II – gra komputerowa RTS, której akcja rozgrywa się od epoki kamienia aż po daleką przyszłość. W grze występuje czternaście różnych cywilizacji. Gra jest symulacją gospodarczo-militarną.

Spis treści

Rozgrywka | edytuj kod

Terytoria | edytuj kod

Jednym z głównych zadań gracza jest rozwój terytorialny państwa. Ilość posiadanych terytoriów wpływa na zdobycie tzw. korony imperialnej. Z opanowaniem danego obszaru wiążą się również dodatkowe korzyści (m.in. przyspieszona budowa, premie obronne i produkcyjne, bonusy do parametrów bojowych jednostek i budynków).

Każde terytorium posiada ograniczenie ilości możliwych do zbudowania na nim struktur. Ograniczenia te dotyczą wszystkich graczy.

Pogoda i pory roku | edytuj kod

Nowością w serii jest pogoda i pory roku. Oba te czynniki wpływają na siebie i mają wpływ m.in. na szybkość poruszania się wojsk.

Technologie | edytuj kod

W Empire Earth II, by awansować do nowej epoki należy zainwestować w sześć technologii (militarne, imperialne, gospodarcze).

Do rozwoju technologicznego wykorzystywane są punkty technologii, które otrzymuje się za posiadanie uniwersytetu lub kościoła z obsadą obywateli lub kapłanów. W kolejnych epokach potrzebnych jest coraz więcej punktów technologii do rozwoju.

Zainwestowanie we wszystkie technologie z danej dziedziny, daje szansę na otrzymanie korony (np. militarnej). Gracz otrzymuje dzięki niej bonusy, np. szybsze zbierania surowców, więcej PW jednostek piechoty, większa szybkość statków itp.

Kampanie | edytuj kod

  • Koreańska
  • Niemiecka
  • Amerykańska

W grze Empire Earth II, w zależności od regionu możemy wybudować trzy cuda: pierwszy w epokach 1-5, drugi w epokach 6-15 oraz trzeci w epokach 11-15

Zobacz też | edytuj kod

Na podstawie artykułu: "Empire Earth II" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy