Media Control GfK International


Media Control w encyklopedii

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii (Przekierowano z Media Control GfK International) Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Media Control (Media Control GfK International) – międzynarodowa agencja badawcza powstała w 2003 roku z siedzibą w Baden-Baden, Niemcy, zajmująca się analizą i ewaluacją rynku medialnego. Media Control jest oficjalnym prezenterem list przebojów i jest odpowiedzialna za certyfikację złota i platyny dla singli i albumów niemieckich twórców.

Poza wynikami sprzedaży w zakresie muzyki Media Control przeprowadza badania w innych zakresach przemysłu rozrywkowego, takich jak sprzedaż DVD, gier komputerowych i książek.

Od 1992 roku Media Control GfK International przyznaje nagrodę niemieckich mediów (Deutscher Medienpreis).

Na podstawie wyników badań Media Control przyznawana jest niemiecka nagroda muzyczna ECHO.

Zobacz też | edytuj kod

Linki zewnętrzne | edytuj kod

Na podstawie artykułu: "Media Control GfK International" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy