Przemysł rozrywkowy


Show business w encyklopedii

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii (Przekierowano z Przemysł rozrywkowy) Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Show business[1] lub show-business[2] – produkcja programów rozrywkowych lub osoby i przedsiębiorstwa zajmujące się taką działalnością[3].

Obejmuje różne formy rozrywki, jak imprezy widowiskowo-muzyczne (widowiska, koncerty, recitale), płyty, filmy, widowiska telewizyjne, teledyski, a także opiniotwórczą prasę branżową[4].

Zobacz też | edytuj kod

Przypisy | edytuj kod

  1. Show business. W: Cambridge Dictionary [on-line]. [dostęp 2019-10-15].
  2. Edward Polański (red.): Wielki Słownik Ortograficzny PWN. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011, s. 733. ISBN 978-83-01-16405-8.
  3. show-business. sjp.pwn.pl. [dostęp 2019-10-15].
  4. show business, [w:] Encyklopedia PWN [online] [dostęp 2019-06-30] .
Kontrola autorytatywna (branża):
Na podstawie artykułu: "Przemysł rozrywkowy" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy