Słudzy Naamy zazwyczaj zaczynają trening w wieku lat dziesięciu, a praktykę gdy mają lat trzynaście, jednak te zasady są ściślej przestrzegane w Dworze Nocy niż w pomniejszych burdelach i innych prowincjach.
Słudzy Naamy mają oficjalnych kapłanów, którzy prowadzą Wielką Świątynię w Mieście Elui. Świątynia składa się z kompleksu łaźni.
Na teksty używane przez Sługi Naamy składają się: Ecstasica, Podróże Naamy, Trois Milles Joies i Rejestr Siedmiuset Pocałunków.
tytuł przyznawany dorosłym członkom jednego z Domów Dworu Nocy.
strzałki (flechettes)
żyletki z końcami tak ostrymi, że tną mięso jak gazę. Są one używane czasami w Domu Waleriany i Domu Mandragory, ale nawet zastępca dujena w Domu Waleriany okazuje wobec nich strach i wstręt.
languisement
seks oralny
marka
tatuaż pokrywający plecy Sługi Naamy, opłacony z darów klientów. Kiedy Sługa Naamy ukończy swoją markę, jest wolny od zobowiązań wobec swojego Domu jeśli jest członkiem Dworu Nocy lub osoby, która wykupiła jej markę. Każdy z Trzynastu Domów ma swój własny wzór marki; Słudzy Naamy, którzy nie są związani z żadnym z Domów mają bardzo indywidualne wzory. Praca nad marką zaczyna się u podstawy kręgosłupa i posuwa się ku karkowi; pokazywanie nieukończonej marki uchodzi za wulgarne. Słudzy Naamy noszą markę ku pamięci opowieści o Naamie, która opowiada o tym jak Naama drapała plecy kochanków, którym udało jej się zaspokoić i te znaki pozostały im do końca życia.
markarz
utalentowany tatuażysta odpowiedzialny za tworzenie marek; Robert Tielhard jest uważany za największego z nich.
kolor barwnika, czerwień tak ciemna że prawie czarna, którą Fèdra nazywa "kolorem krwi przelanej w bezksiężycową noc". Kolor jest zarezerwowany tylko dla anguissette. Anafiel Delaunay miał płaszcz sangoire zrobiony dla Fèdry.
signale
hasło używane podczas igraszek miłosnych z użyciem przemocy, aby chronić obie strony przed krzywdą; jest zawsze używane w Domu Waleriany i Domu Mandragory.