Tablica reklamowa


Tablica reklamowa w encyklopedii

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania Tablica reklamowa

Tablica reklamowa – jeden z nośników reklamy outdoorowej (zewnętrznej), umieszczana na specjalnie przystosowanych do tego słupach, fundamentach lub montowana na ścianach budynków, służąca do eksponowania reklam.

Według ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym jest to przedmiot materialny przeznaczony lub służący ekspozycji reklamy wraz z jego elementami konstrukcyjnymi i zamocowaniami, o płaskiej powierzchni służącej ekspozycji reklamy, w szczególności baner reklamowy, reklamę naklejaną na okna budynków i reklamy umieszczane na rusztowaniu, ogrodzeniu lub wyposażeniu placu budowy[1].

Zobacz też | edytuj kod

Przypisy | edytuj kod

  1. Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2020 r. poz. 293).
Na podstawie artykułu: "Tablica reklamowa" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy