Top Shop


Top Shop w encyklopedii

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Top Shop – pasmo telezakupowe, traktowane także jako kanał telewizyjny, który pojawił się na antenie w 1997 roku. Dzieliło częstotliwość z kanałem Polonia 1. Prezentuje zasady działania i możliwości zastosowań najnowszych osiągnięć z zakresu fitness, zdrowia, kosmetyki czy urządzeń gospodarstwa domowego, oferując jednocześnie promocyjne ceny[potrzebny przypis].

Historia | edytuj kod

Pasma telezakupowe zadebiutowały na antenie Polonii 1 już w 1997 roku. Były to wypełniacze pomiędzy serialami, nadawane kilka razy w ciągu dnia - czasami również podczas bloków reklamowych. Z powodu ograniczonego zasięgu oraz niskich dochodów z reklam, brakowało pieniędzy na inwestycje programowe - coraz większą część ramówki wypełniały bloki nazywane początkowo Tele Shop, a następnie Top Shop. W kolejnych latach pasmo zajmowało godziny poranne oraz częściowo popołudniowe oraz nocne, aktualnie Top Shop nadawany jest przez większość dnia, choć z czasem zajmuje mniejszą część czasu antenowego.

Codziennie Top Shop można oglądać w godz. od 09:00 do 09:30, oraz od poniedziałku do piątku od 10:30 do 14:00 i od 15:00 do 16:00 i w soboty i niedzielę od 10:30 do 14:00. W tym paśmie telezakupowym pojawiają się oferty między innymi: Telezakupy Mango, Media Shop. Sprzedażą czasu antenowego pasma zajmuje się Media 5. Pod koniec 2018 roku zniknęło logo Top Shop, przez co oznacza definitywny koniec tego pasma. Jednakże telesprzedaż nadal jest emitowana na Polonii 1.

Na podstawie artykułu: "Top Shop" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy