Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach w encyklopedii
Z Wikipedii, wolnej encyklopedii Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwaniaWyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach – niepubliczna polska szkoła wyższa z siedzibą w Katowicach powstała w 1994 roku[1], a w 2017 postawiona w stan likwidacji[2].
Uczelnia prowadziła studia na następujących kierunkach i specjalnościach:
- Ekonomia
- Informatyka
- Zarządzanie
- Filologia
- Filologia angielska
- Filologia niemiecka
- Filologia rosyjska
- Filologia hiszpańska.
Uczelnia prowadziła również studia podyplomowe:
- Studia menedżerskie (2 semestry)
- Informatyka ekonomiczna (2 semestry)
- Zarządzanie informacją (3 semestry)
- Psychologia w biznesie (2 semestry).
Rektorem uczelni był prof. dr hab. Andrzej Limański.
Przypisy | edytuj kod
- ↑ Konferencja z okazji jubileuszu Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych. naukawpolsce.pap.pl. [dostęp 2020-01-10].
- ↑ OBWIESZCZENIE MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO z dnia 22 maja 2017 r. w sprawie wykazu jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub przez niego nadzorowanych. www.infor.pl. [dostęp 2020-01-10].
Na podstawie artykułu: "Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy
OryginałEdytujHistoria i autorzy
