Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach


Na mapach: 50°14′38,821″N 18°59′37,190″E/50,244117 18,993664

Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach w encyklopedii

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach – niepubliczna polska szkoła wyższa z siedzibą w Katowicach powstała w 1994 roku[1], a w 2017 postawiona w stan likwidacji[2].

Uczelnia prowadziła studia na następujących kierunkach i specjalnościach:

  • Ekonomia
  • Informatyka
  • Zarządzanie
  • Filologia
    • Filologia angielska
    • Filologia niemiecka
    • Filologia rosyjska
    • Filologia hiszpańska.

Uczelnia prowadziła również studia podyplomowe:

  • Studia menedżerskie (2 semestry)
  • Informatyka ekonomiczna (2 semestry)
  • Zarządzanie informacją (3 semestry)
  • Psychologia w biznesie (2 semestry).

Rektorem uczelni był prof. dr hab. Andrzej Limański.

Przypisy | edytuj kod

  1. Konferencja z okazji jubileuszu Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych. naukawpolsce.pap.pl. [dostęp 2020-01-10].
  2. OBWIESZCZENIE MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO z dnia 22 maja 2017 r. w sprawie wykazu jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub przez niego nadzorowanych. www.infor.pl. [dostęp 2020-01-10].
Kontrola autorytatywna (organizacja):
Na podstawie artykułu: "Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy