Zegarmistrz (gra komputerowa)


Zegarmistrz (gra komputerowa) w encyklopedii

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Zegarmistrz (ang. The Watchmaker) – przygodowa gra firmy Trecision z 2001 roku.

Spis treści

Fabuła gry | edytuj kod

Główny wątek | edytuj kod

Darryl Boone i Victoria Conroy zostali wysłani do zamku w Austrii w celu unieszkodliwenia grupy ludzi, którzy chcą wykorzystać tajemnicze wahadło, ukryte w zamku, do przejęcia władzy nad światem. Prowadząc na zmianę obie postacie mamy za zadanie powstrzymać ich nim nastanie północ.

Pozostali bohaterowie | edytuj kod

Na zamku pracuje personel składający się z kucharza, ogrodnika, stróża nocnego, pani gospodarz oraz pokojówki, a ponadto w zamku obecni są zarządca zamku wraz z żoną. Z nimi wszystkimi będziemy prowadzić dialogi na przestrzeni gry, by dojść do sedna sprawy.

Miejsce akcji | edytuj kod

Cała akcja gry odbywa się w zamku w Austrii. Gra nas nie ogranicza i możemy zwiedzić cały zamek. Na terenie zamku znajduje się ponadto podziemny garaż, szklarnia i domy pracowników. W trakcie gry będziemy musieli m.in. odkrywać tajemnicze przejścia w szklarni, przemierzać wyschniętą studnię czy włamywać się na stare skrzydło zamku.

Technikalia | edytuj kod

W grze wykorzystano grafikę 3D, a wszystkie przedmioty i miejsca w grze są starannie dopracowane, co jak na 2001 rok jest niemałym osiągnięciem. W grze możemy wykorzystywać widok pierwszej i trzeciej osoby. Osoby obecne w zamku będą wykonywały różną pracę o różnych godzinach. Ciekawym rozwiązaniem jest laptop, którym możemy się w grze posługiwać. Zapisywane są tam najważniejsze informacje o grze, jak również i o poszczególnych pracownikach z zamku.

Na podstawie artykułu: "Zegarmistrz (gra komputerowa)" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy