Daily Herald


Daily Herald w encyklopedii

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Daily Herald – lewicowy dziennik brytyjski, wydawany w latach 1912-1964 w Londynie (do 1919 jako tygodnik Herald). Jego następcą jest bulwarowy dziennik The Sun.

Od 1922 r. był politycznie związany z brytyjską Partią Pracy, od 1929 był własnością centrali związkowej Kongresu Związków Zawodowych TUC.

Na podstawie artykułu: "Daily Herald" pochodzącego z Wikipedii
OryginałEdytujHistoria i autorzy